SİPARİŞ VE TESLİMAT
Kaç Farklı Kargo
Seçeneği Var?
Siparişlerinizin
gönderimi için Anlaşmalı bulunduğumuz Kargo İle Gönderilmektedir.
KARGO ÜCRETİ NE KADAR?
Kargo ücreti
seçeceğiniz kargo şirketine veya toplam sepet tutarına göre değişiklik
göstermektedir. Bu sebeple kabul edeceğiniz kargo şirketi ücretlerini dikkate
almanız gerekmektedir.
KARGO İLE;
Sipariş bedeli farkı olmaksızın her bir siparişinizin kargo bedeli ürün
büyüklüğüne (desi ye) göre değişmektedir. 1-20 desi arası 7,00 TL'dir.
SİPARİŞİM NE ZAMAN GÖNDERİLİR?
www.gorushbaby.com.tr'da
yer alan tüm ürünler, sitede aksi belirtilmiş olmadıkça aynı gün içinde stoktan
sevk edilmektedir. Siparişinizi verdiğiniz ve sipariş onayını aldığınız anda
size bir e-posta gönderilir ve sipariş kaydınız bize ulaşır. www.gorushbaby.com.tr
ilgili birimine sipariş kaydınız ulaştığı andan itibaren ürünleriniz taahhüt
edilen süre içerisinde hazırlanır ve kargo firmasına teslim edilir. Hafta içi saat
16,00 ' ya kadar verilen siparişleriniz aynı gün içerisinde, (Not: Bazı Durumlarda Bir Gün Sarkabilir) hafta sonu verilen
siparişler ise sevkiyat yapılmaması nedeniyle Pazartesi günü kargoya teslim
edilmektedir. Resmi tatil günlerinde kargo firmalarının sevkiyat yapmaması
nedeniyle, bu tarihlerde verilen siparişler, resmi tatilden sonraki ilk iş
gününden itibaren kargoya teslim edilir. Depo çalışması, stok sayımı ve
kampanya dönemlerinde oluşan yoğunluklar nedeniyle siparişlerin kargoya teslim
edilmesinde gecikmeler yaşanabilir.
Belirtmek isteriz ki, www.gorushbaby.com.tr ürünlerin teslimi ile ilgili sorumluluğu, ürünlerin Kargo
firmasına teslimi ile sonlanmış olur. gorushbaby'nin, ürünlerin Kargo firmasına
teslimi sonrasında herhangi bir müdahalesi yahut yükümlülüğü bulunmamaktadır.
Kargo firmalarında yaşanabilecek gecikme, hasar, kayıp ve diğer sorunlardan
dolayı gorushbaby sorumlu tutulamaz ancak gorushbaby bu durumlarda
mağduriyetinizin giderilmesi için elinden gelen tüm desteği gösterecektir
SİPARİŞİM
NASIL TAKİP EDİLİR?
"Hesabım"
sayfasından siparişlerinizi ve arıza/iade/değişim işlemlerinizi takip edebilir;
kazandığınız hediye çeki ve puanları görüntüleyebilir; üyelik bilgisi
güncelleme, şifre ve adres değişikliği gibi hesap ayarlarınızı kolayca
yapabilirsiniz
Hediye Göndermek İstiyorum. Fatura ve Teslimat adresim Farklı Verilebilir
mi?
www.gorushbaby.com.tr
verilen tüm siparişler, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliye ve fatura ile
teslim edilmektedir. Gönderilen hediye paketlerinde irsaliyede fiyat
belirtilmeden ürününüz alıcıya teslim edilmekte, fatura ise elektronik posta
ile e-mail adresinize gönderilmektedir
ÜRÜNÜ TESLİM ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİM?
Siparişiniz, size ya
da gösterdiğiniz kişiye, kimlik ibrazı ve imza karşılığında teslim edilecektir.
Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik
belgesi görmek isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin
yanında fotoğraflı kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir.
Siparişinizi kargo görevlisinin yanında açmanız ve kontrol etmeniz, herhangi
bir yanlışlık, hasar veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata
geçerek ve kargo teslim tutanağını uygun şekilde doldurarak paketi teslim
almayı reddetmeniz önerilmektedir.
ÜRÜN KARGODA HASARLI
YADA EKSİK ÇIKARSA NE YAPMALIYIM?
Teslim aldığınız
ürünler kargodan eksik çıkarsa 'Bize Ulaşın' sayfamızdan sipariş numaranızı
içeren ve durumu anlatan bir eposta gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede
konuyla ilgili cevap verilecektir. Dilerseniz 444 22 75 nolu telefondan
09:00-20:00 saatleri arasında çalışan Koli/paketinizi açtıktan sonra siparişin
izdeki bazı ürünlerin eksik olduğunu görürseniz lütfen bizimle iletişime
geçiniz. Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik, eksik ya da
ıslak çıkması durumunda: Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi
teslim almayınız ve yukarıda belirttiğimiz şekilde, kargo teslim tutanağında
durumu belirterek ürünü kargo görevlisine iade ederek bizimle irtibat kurunuz.
Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını
çekmeniz gereklidir. Boş ve temiz bir A4 kağıdına durumu detaylıca anlatan bir
tutanak hazırlamanız gereklidir. Tutanakta sipariş ve fatura numarası ile
birlikte Ad-Soyad ve imza da yer almalıdır. Söz konusu işlemleri yaptıktan
sonra tarafınıza ürünler sağlam olarak yeniden gönderilecek ve elinize geçen
hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size
anlatılacaktır.